Sık Sorulan Sorular

Genel Sorular

1. Plugger nedir?

Hayatlarına değer katmak için yeni deneyimler arayanlara spor, sanat, kültür, gezi, gastronomi gibi birçok alanda etkinliklerin yer alacağı, dijital bir deneyim platformu.

2. Üyelik için yaş sınırı var mı?

Plugger’a üye olurken herhangi bir yaş sınırı yok, ancak açılan bazı etkinliklerde yaş sınırı olabilir. Eğer etkinlikte yaş sınırı varsa bu bilgiyi etkinliğin açıklama bölümünde bulabilirsin.

3. Plugger’da yapılan kampanyalardan nasıl haberdar olurum?

Ana sayfada yer alan ‘beni haberdar et’ bölümüne e-mail adresini göndererek bizden haberdar olabilirsin.

4. Çağrı merkezi hizmeti var mı?

Webchat ve müşteri hizmetleri ile destek veriyoruz.

5. Kişisel veriler ait haklarım nelerdir?

Tüm kişisel verilerin korunması kanunu ve gizlilik politikamız ile ilgili detaylı bilgilere sitenin her sayfasında yer alan alt bilgi bölümünde bulabilirsin.

6. Aldığım etkinliği iade edebilir miyim?

Satın aldığın etkinlik, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15.1.g. maddesi gereği “Cayma Hakkının İstisnası” kapsamında değerlendirilen “Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.” niteliği taşımakta olup; bu kapsamda değerlendirilen sözleşmeler için cayma ve/veya iade hakkınız bulunmamakta. Bu nedenle alıcı cayma hakkını kullanamıyor.

7. Etkinlik bedelini ödedikten sonra faturayı kimden almam gerekiyor?

Etkinliği satın aldıktan sonra etkinlik faturasını, etkinliği düzenleyen Provider’dan alman gerekiyor.

8. Uygulama Web’te ve App’te sadece Türkçe dil seçeneği ile mi olacak?

Hem Türkçe hem de İngilizce dil seçeneği olacak.

9. Sadece Web ve App üzerinden mi etkinlik satışı yapılıyor?

Evet, sadece web sayfası ve mobil uygulama üzerinde satış yapıyoruz.

10. Etkinlik açan Provider’dan memnun kalmazsam ne yapacağım?

İyileştirmelerini paylaşabilir, yorum yazabilir ya da verdiğin puanlarla memnuniyetini belirtebilirsin.

11. Etkinliklerde oluşan değişiklikleri kabul etmek zorunda mıyım?

Evet, yasal süreç içinde gerçekleşen değişiklikleri ve mücbir sebepten doğan değişiklik ve iptalleri kabul etmek gerekiyor.

12. Plugger’da sosyal sorumluluk projeleri var mı?

Evet, ileride sosyal sorumluluk projelerinde yer alacağız.

13. Plugger mobil uygulaması ücretli mi?

Hayır, ücretsiz olarak indirebilirsin.

14. Satın aldığım etkinliklerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Evet, KDV dahil.

15. Faturam ulaşmadı ne yapabilirim?

Etkinliği açan Provider’a sistem üzerinden ulaşabilir ya da webchat veya müşteri hizmetlerinden yardım isteyebilirsin.

16. Faturam hangi aşamada ve ne şekilde bana ulaşacak?

Etkinlik gerçekleştikten sonra posta ya da e-mail yoluyla etkinliği açan Provider tarafından sana iletilecek.

Etkinlik Soruları

1. Etkinlik alanında kimlik kontrolü yapılıyor mu? Provider etkinliği satın aldığımı nereden kontrol edecek?

Etkinliği açacak olan Provider kendi sistemi üzerinden tüm katılımcı listesini görüntüleyebilecek ve gerekli hallerde kimlik ibrazı isteyebilecek.

2. Etkinliklerde herhangi bir yaş sınırı var mı?

Açılan bazı etkinliklerde yaş sınırı olabilir. Eğer etkinlikte yaş sınırı varsa bu bilgiyi etkinliğin açıklama bölümünde bulabilirsin.

3. Etkinlik alanında yetkili kişiye ulaşılamaz ise nasıl bir çözüm bulunacak?

Etkinlik ana sayfası veya Provider profil sayfasından Provider’a mesaj atabilir ya da webchat veya müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin.

4. Etkinlik satın aldıktan sonra etkinliğin satın alındığına dair elimde hangi veri olacak?

Satın aldığınız etkinlik detayları e-mail, sms veya bildirim olarak size gönderilecek.

5. Etkinliğin iptali söz konusu ise geri ödeme süreci nasıl izlenecek?

Mücbir sebeple iptal eden bir etkinlikte, katılımcının havale yolu ile yaptığı ödemelerde 10 (on) gün içinde, kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, 7 (yedi) gün içerisinde ilgili bankaya iade ediyoruz.

6. Etkinliği satın aldığıma dair gelen mailin çıktısını alarak etkinliğe katılabilir miyim?

Katılabilirsin.

7. Aldığım etkinliği sosyal medyada paylaşabiliyor muyum?

Etkinlik ana sayfasındaki paylaş butonları vasıtasıyla paylaşabilirsin.

8. Satın aldığım etkinliği takvimimde göremiyorum? Ne yapmalıyım?

Webchat ve müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin.

9. Etkinliği dijital platformlardan sadece satın alıp, ücretini Plugger’a etkinlik alanın da ödeyebilir miyim?

Hayır, tüm ödemeler sistem üzerinden yapılıyor.

10. Etkinlikte (gerekirse) kullanılacak malzeme listesini kimden öğreneceğim?

Etkinliği açacak Plugger, bununla ilgili tüm bilgileri etkinlik sayfasında paylaşmaktadır.

11. Hava koşullarından dolayı etkinliğim iptal oldu. Aynı fiyatlı başka bir etkinlikle değiştirebilir miyim?

Evet, değiştirebilirsin.

12. Etkinliğe rezervasyon yapabilir miyim?

Hayır, sadece etkinliği satın alabilirsin.

Teknik Sorular

1. Plugger’a nasıl üye olabilirim?

www.plugger.com.tr’nin ana sayfanın sağ üst köşesinde “Kayıt Ol” butonunu göreceksin. “Kayıt Ol”a tıkladığında Facebook, Google veya e-mail adresin ile birlikte gerekli bilgilerini girerek sisteme kayıt olabilirsin.

2. Plugger’a üye olmak ücretli mi?

Hayır, tamamen ücretsiz.

3. Plugger’a üye olmadan etkinlik satın alabilir miyim?

Hayır, üye olmadan etkinlik satın alamazsın. Fakat internet sitemizde istediğin gibi gezinebilir ve dilediğin etkinlikleri inceleyebilirsin.

4. Üyelik için istenen şifrede karakter kısıtlaması var mı?

Şifre, belirtilen şartlarda (altı haneli) oluşturulmalı.

5. Etkinliği nasıl satın alabilirim?

Seçtiğin etkinliği ya da etkinlikleri sepete ekledikten sonra, öde butonuna tıklayarak ödeme ekranına yönlendirileceksin. Bu ekranda ister kredi kartın ile istersen de havale ile ödeme işlemini gerçekleştirebilir. Ardından da alışverişi tamamla butonuna tıklayarak ödeme işlemini sonlandırabilirsin.

6. Bana uygun etkinliği Plugger’da nasıl bulabilirim?

Plugger’a üye olurken seçtiğin ilgi alanlarına göre etkinlikler e-mail, sms veya bildirim ile sana gönderilecek.

7. Plugger’ı bilgisayarımda hangi tarayıcılarda kullanabilirim?

Tüm tarayıcı ve telefon işletim sistemlerinde kullanabilirsin.

8. Satın aldığım etkinlik mekanına nasıl gideceğimi bilmiyorum. Etkinlik konumu paylaşılacak mı?

Etkinlik alanının tarifi ve konumu etkinliği açacak olan Plugger tarafından etkinlik ana sayfası üzerinden paylaşılacak.

9. Etkinlik satın aldıktan sonra etkinliğin satın alındığına dair elimde hangi veri olacak?

Satın aldığın etkinlik detayları e-mail, sms veya bildirim olarak sana gönderilecek.

10. Etkinliğin iptali söz konusu olursa etkinlikten ne kadar süre önce ve ne şekilde bilgilendirme yapılacak?

Etkinlik saatinden en az 12 saat önce sms ve e-mail yoluyla bilgi gönderilecek.

11. Etkinlik günü veya saati değiştiği zaman mail ile daha önce gönderilmiş olan etkinlik kodu geçerli olacak mı?

Evet, olacak.

12. Tek bir işlemde birkaç farklı etkinlik satın alabilir miyim?

Sepetine attığın tüm etkinlikleri tek seferde satın alabilirsin.

13. Aldığım etkinliği sosyal medyada paylaşabiliyor muyum?

Etkinlik ana sayfasındaki yer alan paylaş butonları vasıtasıyla paylaşabilirsin.

14. Sepetimdeki etkinlikleri ne kadar süre içerisinde almalıyım?

Sepetindeki etkinlikler, profilinden çıkış yapmadığın sürece silinmeyecek. Bu etkinlikleri dilediğin zaman satın alabilirsin.

15. Etkinliği dijital platformlardan sadece satın alıp, ücretini Plugger’a etkinlik alanında ödeyebilir miyim?

Hayır, tüm ödemeler sistem üzerinden yapılacak.

16. Etkinlik açacak olan Plugger ile iletişime geçebiliyor muyum?

Etkinlik ana sayfası ve Provider profil sayfasından Provider’a mesaj atabilirsin.

17. Plugger’ın iletişim bilgileri etkinlik sayfasında mevcut mu?

Provider ile etkinlik ana sayfası ve profil sayfası üzerinden görüşmen esas.

18. Katıldığım etkinlikteki diğer katılımcıları sistemde görebiliyor muyum?

Hayır, göremiyorsun.

19. Geçmiş etkinlikleri takvimde görebiliyor muyum?

Geçmişte katıldığın etkinleri profilinde yer alan geçmiş etkinliklerimde görebilirsin.

20. Gitmek istediğim etkinliğin kontenjanını nereden takip edebilirim?

Seçmiş olduğun etkinliğin ana sayfasında kontenjan durumu görebilirsin.

21. Etkinliğe rezervasyon yapabilir miyim?

Hayır, sadece etkinliği satın alabilirsin.

22. Periyodik etkinlik bülteni alabiliyor muyum?

Plugger ana sayfasında yer alan ‘beni haberdar et’ bölümüne e-mail adresini yazarak etkinlik bülteni alabilirsin.

23. Katılımcının Plugger’a üye olurken fotoğraf yüklemesi zorunlu mu?

Zorunlu değil.

24. Plugger’a hangi banka kartları ile ödeme yapabilirim?

Tüm banka kartlarını kullanarak ödemeni gerçekleştirebilirsin.

25. 3D Secure ile ödeme yapılabilir mi?

Evet, yapılabilir.

26. Kredi kartım ile taksitli ödeme yapabilir miyim?

Bazı etkinliklerde taksit seçeneği olacak.

27. Ödeme aşamasında sorun yaşıyorum ne yapabilirim?

Webchat ve müşteri hizmetleri ile destek verebiliriz.

28. EFT / Havale ile nasıl ödeme yapabilirim?

Satın alma sayfasında yer alan havale bildirim formu üzerindeki banka bilgileri vasıtasıyla ödemini gerçekleştirebilirsin. Yaptığın ödemenin dekont numarasını ve diğer bilgileri havale bildirim formuna girerek sisteme göndermen yeterli olacak.

29. Etkinlik iade tutarı hesabıma yatmadı ne yapmalıyım?

Webchat veya müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin.

30. Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Giriş yaptığın ekranın altında yer alan “Şifremi Unuttum” bölümünden şifreni yeniden oluşturabilirsin.

31. Etkinlik bedeli dışında sisteme ek bir ücret ödenecek mi?

Hayır, sadece etkinlik bedelini ödemen gerekiyor.

32. Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Profilinde yer alan “Üyelik İptali” bölümünden istediğin zaman üyeliğini iptal edebilirsin.

33. Plugger ve etkinlik favori listem ne işe yarar?

Haber almak istediğin Plugger ve etkinlikler ile ilgili seni bilgilendirmemizi sağlıyor.

34. Verdiğim puan ve yorumu nasıl değiştirebilirim?

Verdiğin puanı, puanlama bölümünden değiştirebilirsin ama yaptığın yorumu değiştiremezsin.

35. Yorumlama sistemi nedir? Nasıl çalışır?

Provider’lara etkinlikler ile ilgili olumlu-olumsuz, şikâyet, övgülerin ya da önerilerin yer alacağı bölüm.

36. Birden fazla üyelik oluşturabilir miyim?

Aynı kişisel bilgiler ve e-mail ile sadece bir üyelik açabilirsin.

37. Üye olurken verdiğim kişisel bilgilere başkaları ulaşabilir mi?

Kişisel verilerinin güvenliği ve kullanımına ilişkin bilgilere, sitemizde yer alan “KVKK ve Gizlilik Politikası” kısmından erişebilirsin.

38. Üyelik e-posta adresimi değiştirebilir miyim?

Evet, değiştirebilirsin.

39. Uzun süre siteye giriş yapmadım, üyeliğim silinir mi?

Hayır, kullanıcı adı ve şifreniz ile tekrar giriş yapabilirsin.

40. Ödeme yöntemine kredi kartımı kaydedebilir miyim?

Hayır kaydedemezsin.

41. Ödediğim etkinlik bedelinden sonra şirket adına fatura alabilir miyim?

Evet, alabilirsin.

42. Yakınımdaki etkinlikleri nasıl görüntüleyebilirim?

Detaylı arama menüsünden bulunduğun konuma göre etkinlikleri listeleyebilirsin.

43. Plugger’da öne çıkan etkinlikler neye göre şekilleniyor?

Kullanıcıların ilgi alanlarına ve Provider’ların açtığı etkinliklere uyguladıkları dopinge göre şekillenecek.

44. Üyelik onay şifresi tarafıma ulaşmadı, nasıl işlem sağlayabilirim?

Tekrar gönder butonuna tıklayarak şifre gönderimini sağlayabilirsin. Eğer hala şifren ulaşmadıysa webchat veya müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin.

45. Etkinlik konumunu göremiyorum. Nasıl yardımcı olabilirsiniz?

Tarayıcı geçmişini temizleyip tarayıcı ayarlarını kontrol etmen gerekiyor. Hala problemin devam ediyorsa webchat veya müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin.

46. Plugger’dan gelen kampanyalarla ilgili e-mail, sms veya bildirim iptalini nasıl gerçekleştirebilirim?

Tarafına gelen mail üzerinde ‘tüm e-posta listesinden çık’ linkine tıklarsan, Plugger'dan e-postası almazsın.

47. İlgi alanlarıma göre belirlediğim kategorileri daha sonra değiştirebilir miyim?

Evet, istediğin zaman değiştirebilirsin.

48. Üyelik işlemini bir türlü gerçekleştiremiyorum? Nasıl işlem sağlamam gerekiyor?

Aldığın hataya göre sistem üzerinden iletilen adımları uygulaman gerekiyor. Hala hata almaya devam ediyorsan, webchat veya müşteri hizmetlerinden destek alabilirsin.

49. Plugger’dan gelen bildirimleri nereden kapatabilirim?

Provider’ı veya etkinlikleri favori listende çıkartarak bildirimleri kapatabilirsin.

50. Etkinliği nasıl satın alabilirim?

Seçtiğin etkinliği ya da etkinlikleri sepete ekledikten sonra, öde butonuna tıklayarak ödeme ekranına yönlendirileceksin. Bu ekranda ister kredi kartın istersen de havale ile ödeme işlemini gerçekleştirebilirsin. Ardından da alışverişi tamamla butonuna tıklayarak ödeme işlemini sonlandırabilirsin.

51. Etkinliğin iptali söz konusu ise geri ödeme süreci nasıl izlenecek? (Provider’ın belirlediği şarlar sağlanmazsa, Provider etkinliği iptal edebilecek.)

Plugger etkinliğe katılacak kişileri bilgilendirecek ve alıcı tarafından ilgili hizmete/aktivite için ödenen bedellerin tümü 14 (on dört) gün içinde herhangi bir kesinti yapılmaksızın alıcıya iade edilecek.

52. Satıcı belirlediği şartlar sağlanmazsa ne kadar süre önce etkinliği iptal edebilir?

Provider, 24 saat öncesinden www.plugger.com.tr’yi bilgilendirerek etkinliği iptal edebilir.

53. Etkinlik iptal olduğunda, etkinlik başlama saatinden ne kadar önce bilgilendirileceğiz?

Hemen.

54. Mücbir Sebep durumunda veya sözleşme konusu hizmetin ifasının imkansızlaştığı hallerde etkinlik iptali nasıl sağlanır?

Mücbir sebeple iptal eden bir etkinlikte, katılımcının havale yolu ile yaptığı ödemelerde 10 (on) gün içinde, kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, 7 (yedi) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir.